
Antradienį paskelbtame pranešime teigiama, kad „Caesars Entertainment“ užbaigė didžiausio pokerio prekės ženklo pardavimą „GGPoker“ patronuojančiai bendrovei 500 mln.
Rugpjūčio mėnesį „Caesars Entertainment“ sukrėtė pokerio pasaulį, kai paskelbė, kad parduos „World Series of Poker“ (WSOP) NSUS Group Inc, pirmaujančiai investicijų grupei ir operatoriui GGPoker. Sandoris buvo patvirtintas antradienį ir apima 250 mln. USD grynųjų pinigų operaciją ir 250 mln.
Nors WSOP išpardavimas žymi pramonės perversmą, pokerio žaidėjai vis dar gali tikėtis, kad vasaros WSOP ateinančius 20 metų vyks Las Vegase. Be to, „Caesars“ pokerio kambariuose ir toliau bus naudojamas WSOP prekės ženklas.
WSOP vadovai naujuose vaidmenyse
Pranešime pažymėta, kad keli WSOP vadovai „pereis į pagrindinius lyderio vaidmenis“ NSUS. Naujai suformuotoje WSOP dukterinėje įmonėje bus WSOP vykdomasis direktorius Ty Stewart eiti vykdomojo pareigūno pareigas, o viceprezidentas Gregory Chochtonas – vyriausiuoju veiklos pareigūnu. Tuo tarpu WSOP turinio vadybininkas Erik Eidissen prisijungs kaip komunikacijos vadovas.

„Turėdami daugiau nei 30 metų bendrą WSOP prekės ženklo valdymo patirtį, šie darbuotojai vadovaus kitam augimo ir integracijos etapui su nauja nuosavybe“, – teigiama pranešime spaudai.
Pokerio žaidėjai gali tikėtis reikšmingo WSOP prekės ženklo išplėtimo dabar, kai GGPoker yra prie vairo.
„Vadovaujant naujai, NSUS ketina plėsti WSOP visame pasaulyje, pozicionuodama jį pokerio augimo priešakyje“, – sakė NSUS generalinis direktorius Michaelas Kimas, kai pirmą kartą buvo paskelbta apie pardavimą rugpjūtį.
Daugiau istorijų
Kitos istorijos
Rekomenduojama jums
„Unreal Bad Beat“ pagrindiniame WSOP Online turnyre žaidėjams gali kainuoti milijonus